ضرورت فراگیری زبان انگلیسی تخصصی کسب و کار
جهانی سازی مجددا جان تازه ای یافته و به سرعت در حال وقوع است(bloombergview 2014)..
جهانی سازی مرزها را از میان برداشته و میان انسان ها در تمامی حوزه ها به ویژه کسب و کار همبستگی عمیقی ایجاد کرده است. تردیدی نیست که امروزه تحقق منافع افراد و ملت ها در گروحضوری پویا در شبکه در هم تنیده جهانی است . شبکه ای که بقا و بالندگی در آن مستلزم برقراری ارتباط پویا و فهم مشترک است. دیر یا زود حضور ایران در این شبکه پر رنگ تر و با شتاب بیشتری صورت خواهد گرفت؛ همکاری های استراتژیک بسیار میان شرکت های داخلی و خارجی شکل خواهد گرفت و شرکت های ایرانی در پی سهم خود از بازارهای جهانی و جهان در پی سهم خود از بازارهای ایران خواهند بود.
برخورداری از دانش زبان انگلیسی به عنوان ابزار ارتباطی و پشتوانه ای برای حضور علمی و عملی در عرصه ی بین الملل برای شرکت ها نیازی حیاتی است، آن هم زبانی به قول معروف شسته و رفته. زبانی که در آن حتی حروف اضافه نیز به جا و درست بکار می روند و عدم استفاده صحیح از آنها خطای قابل اغماض به شمار نمی رود چرا که همین خطاهای به زعم ما جزئی در محیط کسب و کار بین الملل می تواند عامل سوتفاهم های جدی باشد. از آنجا که یادگیری زبان عمومی فرایندی بسیار وقت گیر می باشد، زبان تخصصی کسب و کار شما را در رسیدن سریعتر به هدفتان که همانا برقراری ارتباط موثر در فضای کسب و کار است کمک می کند.
آیا بهتر نیست تصویری اینچنین از خود ارائه ندهیم!؟